17
03/2010
1

0317

ez a suli durvább, mint a BME!!!!!!!

Egész nap bent vagyok a suliban, csinálom a feladataimat, aztán este visszamegyek a koliba és folytatom...hihetetlen.

Szóval mi is volt? Volt egy Baukonstruktion órám is, ami érdekes volt, mivel egy fafeldolgozó gyárban tartották. Bemutatták, h mit, hogyan csinálnak, aztán kaptunk szerszámokat és csoportonként különböző feladatokat kellett megoldanunk. Nekünk 2db 1x1x1m-es kockát kellett csinálni, majd egymásra rakni őket és statikailag úgy megoldani, h minél kevesebb anyagot és csavart használjunk fel. Csináltam pár képet is a műhelyről, lejjebb...

Aztán megvolt a kísérletezés prezentációja is. Végül vettem parrafint, megolvasztottam, majd még olvadt állapotában hideg vizet csurgattam rá. Ettől elég extrém formája lett, kivirágzott. Ebből csináltam többet, majd összeépítettem őket egy darabbá. Csináltam egy öntőformát a gipsznek, beleraktam a parrafint, majd kiöntöttem gipsszel. Szilárdulás után egy hatalmas fazékban melegítettem vizet, és beleraktam a modellt, aminek hatására kiolvadt belőle a parrafin, és üreges lett. A tanároknak és a többieknek is tetszett, tovább kell vele dolgozni, most még nagyobbat, még komplexebbet kell csinálni. A cél a külső burok/héj vmi egyedi megformálása. Ez lehet anyagában egyedi, de formájában is. Lejjebb fotók róla..

Most csinálom a hnapi prezentációmat a Budapesti fürdőkről. Kell 10db a3-as oldalt csinálni. Itt mindenki Adobe Indesign-nal dolgozik. Le is töltöttem egy trial-verziót, és ismerkedem vele. Elég jó kis program, főleg úgy, h nagyon hasonlít a photoshopra (amit már ismerek). Szóval irány prezentációzni!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr941847678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babee 2010.03.17. 22:08:45

nem ám te leszel a mekk mester:):)
süti beállítások módosítása