06/2010

0607

A kínai utazás után itt beindult az élet suli terén, sok lemaradást kellett bepótolnom, meg kicsit előre is dolgoztam, hiszen meglátogatott a Fruzsi a múlt héten. Szóval előszőr meló, majd szórakozás. Sajnos nem sikerült mindennel végeznem, amit terveztem, így volt pár este, mikor dolgoznom kellett, sőt még segített is nekem a leányzó :). A hét elején szörnyű időjárásunk volt, majd hétvégére megjavult. Így el tudtunk menni pár helyre. Megnéztük Vaduz belvárosát, meg pár érdekes épületet a környéken. Voltunk Feldkirchben is. Csütörtök este a német tanárnőnél lett volna grillparty, de a rossz időjárás miatt lefújtuk, helyette a feldkirchi kastélyba mentünk vacsorázni. Itt ettünk egy hatalmas rántott szeletet, ami elég volt 2 embernek (nagyobb volt, mint a fejem...ami pedig nagy szó :D), majd utána még ettünk egy almásrétest vaníliaszósszal. Pénteken Buchsban voltunk, ahol megnéztük a régi várat a tóval, valamint a középkori várost. Pont egy esküvőbe botlottunk, ahol igencsak csúnyácska volt a fiatal pár. Megbeszéltük Fruzsival, h ezt az adottságot a hely szépségével ellensúlyozták :D. A szombati nap igazi álomnap volt. Reggel voltunk Feldkirchben, bevásároltunk, majd visszamentünk a koliba, ahol már vártak ránk a többiek. Kocsikkal elmentünk egy régi romhoz, ahol csaptunk egy grillpartyt, majd jóllakva kicsoszogtunk a vaduzi strandra. Ott napoztunk, fürödtünk, röpiztünk, csúszdáztunk, söröztünk. Igazi álom :D. És mindemellett 30 fok körüli meleg volt és a medencéből kinézve kétoldalt a hegyeket lehetett látni, amiknek a tetején még javában hó volt. Este volt egy szülinapi parti a koliban, ahol akkora kajálást csaptunk, h úgy gurultunk vissza a szobába hajnalban. Vasárnap munka volt. Videót kellett csinálnom hétfőre, így reggel korán keltünk és elmentünk hegyet mászni. Fent a hegyen meglátogattunk egy romot, ahol rögzítettem a videót, majd visszatúráztunk a koliba. Délután munka volt, Fruzsi is segített nekem. A végére egész jól összeállt. Most épp ennek a prezentációja van, ha vége lesz rohanok vissza a koliba, mert mindjárt elmegy a Fruzsi :(.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.