20
03/2010
3

0320

megvolt csütörtökön a 2. prezentációm is. A magyar fürdőkultúráról kellett írnom egy kis összefoglalást 10 db a3-as lapon. Ehhez most használtam először az Adobe Indesign programot, amivel nagyon gyorsan, nagyon egyszerűen lehet egy ilyen prezentációt összedobni. A tanároknak is tetszett, meg is dicsértek.

Pénteken ünnepnap volt itt, ennek eleget is tettünk, nem csináltunk egész nap semmit. Este volt egy farsangi party, ami elég jól sikerült. Tomival kamionsofőröknek öltöztünk, ehhez kaptam egy kockás flanelinget Danieltől, a mexikói sráctól, Tomitól meg egy fehér trikót. Egész héten nem borotválkoztunk, h meglegyen a megfelelő szörzetünk :). Majd a party előtt nyírtunk magunknak egy olyan szakállat, hogy... csak na :D. Csináltunk magunknak tetoválást is alkoholos filccel, még most is látszik :).

Ja, majdnem elfelejtettem. Megvan a repcsijegyem Kínába. Május 4-én indulunk Münchenből, majd Dubai-ban lesz egy átszállásunk, és Hong kong-ba 5-én este érünk. Ott majd vonattal átmegyünk Shanghai-ba és visszafelé ismét Dubai, München:). Egész jól hangzik.

És egy kép a kamionsofőr alapvető kellékeiről: (pont így néztünk ki:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr321854793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babee 2010.03.21. 18:18:21

:):):):):):):) ha netán nem jönne be az élet építészként, kamionsofőrnek frankó leszel:)

gyesa 2010.03.21. 18:39:29

én is gondoltam már rá :b

zsuzsi_fruzsinak 2010.03.22. 17:19:37

azért ezt a szőrnövesztés dolgot még gyakorolni kell... :D
süti beállítások módosítása