01
03/2010
0

0301 - első nap az iskolában

reggel 11:45kor kezdődött az órám. Előtte még volt időm elmenni a Tomival elintézni a tartózkodási engedélyét, én meg visszaigényeltem a buszbérlet árának a felét, ha már ott voltunk.

11:45kor pontosan kezdődött az óra. Csak 2en voltunk erasmusosok egy kínai csajszival, a többiek helyi arcok. Mindenki elővette a laptopját, meg is lepődtem. De végül nem kellett semmire, csak jegyzeteltek rajta, meg neteztek (facebook, msn...). Az óra építészettörténet volt, abból is a modern, a Bauhaustól napjainkig. Az óra németül folyt, voltak szürke foltok, amiket nem értettem, de nagyjából kitaláltam mindig, h miről van szó. A tanár egy középkorú, jókedélyű pasi, és nem volt feketébe öltözve. Tomiéknál a tanárok divatosak (fekete :D). Kaptunk féléves feladatot is, egy korszakot kell feldolgozni, és esszét írni róla. 2en kell csinálni, így a kínai csajszival együtt fogunk írni Gehryről. Az előadás kis teremben volt, kb 25en vagyunk rajta (nagyjából ez az egész évfolyam).

Ma nem volt több órám. Délután bementem a belvárosba, postára mentem, vásároltam kaját, neteztem a koliban, aztán nagyjából ennyi volt a nap.

Pár kép a koliról:

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr851800902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása