10
03/2010
0

0310

Megvolt ma az első konzultáció a kísérletezésről. Tetszett a tanároknak és adtak egy csomó új ötletet. Azt csináltam, h a folyékony gipszbe gyertyadarabokat szórtam, majd miután megkötött az egész, forró vízbe tettem és kiolvasztottam a őket. Első kísérletnek elment ez, legközelebb szerzek vmi textilt, vagy hálót és arra olvasztom rá előszőr a gyertyát, majd jöhet a gipsz, a forró víz, és meglátjuk mi lesz.

Holnapra egy prezentációt kell csinálni a fürdőkultúrákról, nekem pontosan a gyógyfürdőkről. Nem nagyon hagynak unatkozni, de kezd nagyon tetszeni a suli. Jók a feladatok, lelkesek az emberek (mind a tanárok, mind a diákok), és a legjobb a közös műterem. Nagyon szuper ott dolgozni. Fel van szerelve mindenfél gépekkel (nyomtatók, plotterek, fúrók, vágók, mindenféle barkácscuccok...)

És a legjobbat a végére hagytam. Tavasszal lesz egy kötelező kirándulás. A mi tankörünk Hong Kong - Sanghai túrát csinál. Én mondtam a tanárnak, h ez nekem nem fekszik anyagilag, mire mondta, h akkor kapok addig vmi kisebb túrát, vagy vmi projektet. Ma viszont azt azzal fogadott, h ha gondolom, akkor szerez nekem vmi diákmunkát a suliban, és menjek velük inkább Kínába :D. Mondanom sem kell, nem kellett sokat noszogatni... A részletekről még nem tudok semmit, majd alakul

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr881829416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása