06
04/2010
0

0406

Szombat délután megjöttek anyáék, bementem értük Feldkirchbe, majd mivel nem hoztak útlevelet, Svájcon keresztül mentünk Vaduzba. Ott leadták a rendelt cuccokat, majd körülnéztünk a városban. Sötétedéskor visszamentek Feldkirchbe a szállodába, én meg maradtam a koliban.

A társaságban gyorsan híre ment, h voltak itt a szüleim és hoztak egy kis utánpótlást - pálinkából :b. Nem volt más lehetőség, egy üveggel beáldoztam. Előkerült még 2 üveg vodka is....5kor sikerült is lefeküdni. Reggel a felkeléssel voltak kisebb problémáim, de azért csak sikerült. A családdal elmentünk kirándulni. Előszőr Bregenzben voltunk, megnéztük a várost. Majd a következő állomás Németországban Lochau volt. Itt az óváros egy szigeten van a Badensee-n. Felmentünk egy kilátóba is, ahonnan szép kilátás lehetett volna, ha nem lett volna rossz idő :). Visszaindultunk Liechtensteinbe, majd a következő program egy kis hegymászás volt. Megmutattam a helyet, ahol síeltünk. Fent a hegyen esett a hó is. Este anyáékkal aludtam a szállodában, majd reggel indultunk Milánóba. Az osztrák-liechtensteini határon volt egy kis ellenőrzés. Teljesen kipakoltatták a kocsit, minden csomagot átnéztek, még a kocsit és átvizsgálták elemlámpával. Végül nem találtak semmit, így kénytelenek voltak továbbengedni minket. A Milánóba vezető út az Alpokon keresztül vezetett. Rengeteg alagúton mentünk át és egyre csak emelkedett az út. Végül elértük a hóhatárt, de még mindig felfelé mentünk. Havazott is, fagyott rá a szélvédőre a hó, jött hótoló is..izgalmas volt, főleg úgy, h én vezettem. Aztán egyszer csak elkeztünk ereszkedni lefelé, majd a hó is elfogyott, átértünk a hegyeken, átmentünk az olasz határon. Minden más volt. Teljesen más világ Svájc és Olaszország. Egy kicsit balkáni hangulatom volt itt a dígóknál.

Megérkeztünk Milánóba, megtaláltuk a gps segítségével a Fruzsiék lakosztályát is. Egymás nyakába ugrottunk (már ideje volt). Ettünk egy fagyit a sarkon, majd elbúcsúztunk anyáéktól, akik estére haza is értek. Mi este bementünk a városba. Nagy nehezen sikerült összefutni a többiekkel Liechtensteinből. Ők egy éjszakát maradtak itt, aztán utaztak tovább Rómába. Mivel nincs itt éjszakai tömegközlekedés, így nem mentünk velük bulizni, haza kellett mennünk. Reggel sokáig aludtunk, majd irány a város. Kezdésnek bementünk a központba a Dómhoz. Hát elég lenyűgöző az az épület. Egyszerűen hatalmas és ámulatos. Ekkora házat kőből...és így...ez kész. Teljesen a hatása alatt vagyok még most is. Aztán megnéztünk még pár érdekes helyet, voltunk Luis Vuiton boltban is, meg Ferrari üzletben is. Képtár, templom, Vittorio Emanuel utca....egész jó helyek. Tegnap még kicsit rossz benyomásom volt Milánótól, de ma nagyon tetszett, főleg, h már láttam a legszebb helyeket :P. Este még elmegyünk valahová

pár kép a városról:

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr991899671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása