01
05/2010
0

Zwischenkritik

A Zwischenkritik a évközi nagy tervbemutatást jelenti itt. Ezen kívül már csak az év végén vagy egy nagy prezentáció a tervezési tárgyból. A leadási héten itt nincsenek egyéb órái az építészeknek, h minden energiájukkal a leadásra tudjanak koncentrálni. Jól is jött ez, még így is kellett jócskán éjszakázni. Az eddig skiccekből, modellekből álló tervet valamilyen digitális formába kellett hozni, majd ezt prezentálni. Én gyorsan meg is rajzoltam archicadben, majd pár szabadkézi skicc, aztán csókolom. De itt nem ért véget a móka. Kellett makettet is csinálni. Ehhez előszőr csináltam öntőformát xps-ből, majd az alapelemeket kiöntöttem gipsz és beton keverékéből. Ez után jött a terepépítés. Úgy tervezetem, h valami kartont szerzek, aztán rétegelem, mint otthon szoktam. Ez több helyen meg lett fúrva: 1. egy hegy oldalában van a helyszínem, így 300 réteg 1,5 mm-es karton kellett volna 2. nagyon drága a karton 3. nem volt elég időm 4. ez csak egy évközi bemutatás. Így bár az elején nagyon ódzkodtam tőle, de átvettem a helyi modellépítési gyakorlatot. Megépítik az alapformát xps, vagy ps-ből, aztán elő a gipszet és lefestik vele. Hát nem a legszebb, viszont sokkal gyorsabb és a gipsz ápol és eltakar:). Szóval megépítettem szép rózsaszín xps-ből a terepet, majd lefestegettem szépen gipsszel.

Másnap reggel mindenki kialakított az eddigi féléves munkáiból egy kis kiállítást és meghívott vendégépítész előtt bemutattuk a munkánkat. Ő erről véleményt mondott, ha szerencséd volt, még további ötleteket is adott a későbbiekre. Nekem szerencsém volt, tetszett az ötletem nekik, de ő pár dolgon változtatna, valamint még kísérletezne további alaprajzi megoldásokkal. Teljesen jogos volt, még van rengeteg időm a félévben erre. Főleg, h otthon egy komplex zh alatt kell egy ilyen házat megtervezni, ami meg egy hétvége. Szóval megvolt a féléves bemutatás szerdán, Tomiéknak csütörtökön, mindenki megkönnyebbült és kifújta a gőzt este a suliban tartott buliban

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr941966958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása