19
05/2010
0

Kína_0504_utazás

Itt vagyok, élek, visszatértem, a vesémet sem adtam el, úgyhogy minden rendben. Kint szorgalmasan fényképeztem (~1100 kép) és írtam naplót is, úgyhogy semmit nem felejtek el :). Szóval:

Münchenbe 3 órával a repülés előtt érkeztünk. Be-check-oltunk, majd elmentünk enni vmit. Közben megérkeztek a többiek is. Kicsit várni kellett, aztán felszállhattunk az Airbus A330re. A repülés 6,5 órán át tartott, közben kaptunk vacsorát is, sült csirkét krumplival és vmi desszertet. Páran elkezdtek wiskeyzni közülünk, én nem csatlakoztam, mégiscsak az első utam Európán kívülre, nem kéne elfelejteni mindent. Mindenünk fájt az út végére, ez nem embernek való. Reggel 6kor landoltunk Dubai-ban az ottani idő szerint. Volt 4 óránk a következő járatig, így ittunk egy kávét, meg utána koccintottunk egy sörrel. Újra repülés, most egy Boing 777-sel Hong Kong felé. Ez a gép kicsit nagyobb és újabb is. Összességében nem sokat láttam Dubaiból, de amit sikerült, az arról győzőtt meg, h nem laknék itt. Minden csillog-villog, minden a pénzről szól, minden hatalmas és érezni, h nincs mögöttes tartalom. Egyszerűen hiányzott vmi. Talán Kína más lesz. A srácok meséltek róla más sokat, mert voltak már Pekingben. Ja, Liechtensteinben úgy működik a suli, h az őszi szemeszterben van egy alkotóhét jellegű hetük, a tavaszi szemeszterben pedig egy utazásos hetük. Így akikkel tanulok (harmadévesek), eddig 2 utazáson vannak túl. Egy pekingin és egy tokióin. Nem rossz... Persze volt több lehetőség, de a társaság nagy része ezen a kettő úton volt. További úticélok: Szíria, New York, Berlin, Moszkva, Budapest, Svájc....

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr992016375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása