05/2010

Kína_0507_Hong Kong-Xiamen

Reggel újra fürdés, mert olyan meleg van, h légkondi mellett is folyt rólunk a víz. Vadásztunk gyorsan egy kávét, majd egy buszt és kimentünk a hatalmas hong kongi reptérre. Most végre nappal is láttam és tudtam pár fotót is készíteni róla. Aztán becheckolás és egy kínai fapadossal irány Xiamen.

Xiamen egy 2-3 milliós kisváros Hong Kongtól északkeletre. A repülőút 2 óráig tartott, alig, h felszálltunk, megkaptuk az ebédet és már ott is voltunk. Xiamenben egy idegenvezető csajszi várt ránk, elvitt minket a város szélén lévő kikötőbe, ahol kompra szálltunk és átmentünk Piano szigetére. Ez egy különleges sziget, mivel az ópiumháború idején az angolok itt alakították ki a bázisukat, majd később ezen a szigeten voltak az első nyugati konzulátusok Kínában. Bementünk egy múzeumbe is, ahol régi ékszeek, bútorok voltak kiállítva, stílusukban és formahasználatukban meghökkentően hasonlítottak Carlo Scarpa műveihez. Sajnos itt nem szabadott fotózni :(. Visszakompoztunk a városba, majd irány a hotel. Ez egy igazi felüdülés volt Hong Kong után, 2 ágyas szobák luxuskivitelben. Este elmentünk vacsorázni egy japán étterembe és olyan sushit ettem.....leírhatatlan. A nap zárásaként gondoltuk beülünk egy bárba sörözni, találtunk is egyet, de mikor bementünk, kiderült, h egy disco. Rengetegen voltak és a hely nagyon profin volt kialakítva. Volt élőzene is, táncosok, színes, világító koktélok, mindenféle neon cuccok, több színpad. Végül 5-fél6ig maradtunk. Reggel 8kor volt találka...:)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.