05/2010

Kína_0509_Xiamen

Reggel mindenki kipihenten ébredt, reggeli után útrakeltünk, megnéztünk mégegy falut, ahol rengeteg Hakka épület volt és felmásztunk egy kilátóhoz is, ahonnan gyönyörő volt a falu és a teraszos táj. Ja, a táj. Úgy néz ki, mint egy építészmakett. Itt a lejtőket teraszosan alakították ki, h meg tudják művelni. Mindent termelnek itt, főként teát, dohányt, banánt, de van mindenféle zöldség, gyümölcs is.

Újra 3 órás buszozás, vissza Xiamenbe, ahol volt pár szabad óránk egy hatalmas plázában. Vettünk kaját másnapra egy üzletben, ami a pláza legalsó másfél szintjét teljesen elfoglalta. Végül beültünk egy Burger Kingbe vacsorázni. Ez volt az első alkalom, h nem kínai kaját ettünk, mialatt itt vagyunk. Felültünk a vonatra, amivel 24 órát utaztunk egyhuzamban. Volt 2 opció, a hard sleeper és a soft sleeper. Én az utóbbit választottam. Ez azt jelenti, h egy kabint kaptunk 4en, 4 ággyal. A hard sleeper részen egy egész kocsit kaptak, egyterűt, sorban ágyakkal, 3 szinten. Ez sokkal durvább.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.