05/2010

Kína_0511_Huangshan

Svédasztalos reggeli a szálloda éttermében, majd 50 perces buszozás után megérkeztünk a hegyekbe. Vagyis ezek nem is hegyek, inkább sziklák, több 10-100 méteres sziklák. Itt található a kínai grand canyon, ami méretében hasonló az amerikaihoz, de ez nem kopár, hanem tele van fákkal, növényekkel. Szép, napos időnk volt, így messze el lehetett látni és sikerült gyönyörű fotókat csinálni. Egész nap barangoltunk a betonozott túristaútvonalon, majd estére visszatértünk a felvonóhoz. Ez a felvonó azért érdekes, mert svájcban készült és a srácok teljesen odáig voltak. Este elmentünk egy lábmasszázsra, ami teljesen feltöltött energiával. Nem így a lányokat, őket teljesen megkínozták, hadirokkantként jöttek ki a masszázsszobából. Utána még mászkáltunk a bevásárló utcán, majd visszamentünk a hotelbe. A srácok szereztek egy címet, ahol elvileg parti van, így összeszedtük a társaságot és taxikba ültünk. Pár perc alatt ott is voltunk. A buli jónak indult, hatalmas disco, sok emberrel, mindenféle őrült italokkal, de hamar véget ért, mert mindenki lelépett és 2 órára csak mi maradtunk a helyen. Aztán minket is kiraktak, így hát aludni tértünk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.