03
07/2010
0

0703

Ajjajj, kicsit elhanyagoltam ezt a blogot

Szóval végül elment a Fruzsi, nekem meg maradt a tanulás. Sorra mentek a különféle leadások, rajzolás, éjszakázás, konzultáció. Aztán eljött az utazás ideje. Haza kellett ugranom egyet szigorlatozni. Nagy izgalmak között végül sikerült és jöhettem is vissza. Csütörtök este indultam vissza, péntek reggel már itt is voltam, kicsit rajzolgattam, majd jött a szórakozás. Beneveztünk a liechtensteini kispályás focikupába. Az elején csak viccből ment az egész, de a csoportból továbbjutottunk a kieséses szakaszba, ahol összekerültünk pár profiból összeállt csapattal...nem volt esélyünk. Viszont egy jót fociztunk, van egyenpólonk is :). Utána maradt a hétvége rajzolásra és makettezésre. Mindenki bent dolgozott a suliban, nagyon vicces volt. Olykor bekapcsoltuk a projektort is, h a háttérben nézzük a meccseket, vagy vmi filmet. Sikerült befejezni mindent, hétfőn le is adtam mindent. Kedden kiállítást kellett berendeznünk a műteremben. Szerdán volt a védés. Jött egy külsős arc Indiából a bizottságba, így angolul kellett prezentálni. Kicsit féltem tőle, de végül ment rendben minden, a tervet is nagyon szerették, a végén ki is emelték egy másik tervvel együtt. Csütörtökön volt a kiállításmegnyitó a féléves munkákból. Ekkor volt az utolsó munkám a suliban. Italokat kellett felszolgálni a bárpultban...igazi álommeló :P. Pénteken,tegnap szülinapi bulija volt a Dimitrijnek és a Hayatonak, igazi nagy bulit csaptunk. Ma strandolás volt Ausztriában egy tóparton, este meg meccsnézés lesz valószínűleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr812127653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása