27
07/2010
0

hazaértem

hát igen, ez is eljött. vége a félévnek, visszatértem kis hazánkba. most még kicsit furcsa itthon lenni, de szerintem gyorsan visszarázódok. utólag visszatekintve egy percig sem bántam meg ezt a szemesztert. sok új dolgot tanultam, rengeteg új ismerőst szereztem, álomszép helyeken jártam, szóval mindenképp életem egyik legmeghatározóbb élménye volt. köszönöm mindenkinek a támogatást és remélem még maradtatok páran, akik ha nem is olvassák a blogot, de a képeket megnézegetik és egy kicsit irigykednek :).

GOOD BYE LIECHTENSTEIN

A bejegyzés trackback címe:

https://gyesa.blog.hu/api/trackback/id/tr532180853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása